tiistai 14. huhtikuuta 2015

Kauan odotettu PetExpo!


 Ei voi muuta sanoa, kun jälleen loistavat messut, loistavassa seurassa! Oli ihanaa päästä pitkästästä aikaa kisaamaan ja näkemään ystäviä. Vaikkei sen suurempaa menestystä tullutkaan, olen hurjan ylpeä Calicosta!

Lauantaina olin todella väsynyt mennessäni messuille, sillä olin valvonut pitkälle yöhön metsästäen liskoni sirkkoja, jotka olivat päässeet karkuun huoneeseeni... Messut alkoivat kuitenkin suht nopeasti ja tällä kertaa olin ajoissa :D Keskivaikea suora oli ensin ja sinä aikana oikeastaan vaan kiertelin puolet ajasta. Keskivaikean jälkeen alkoi vaikea ja otin Calicon hyvissä ajoin ulos, jotta se tottuisi hälinäänja ihmisiin. Calico on kyllä loistava messukäyttäytyjä eikä stressaa turhasta! Lämpässä Calico oli hyvä, mutta sen suurempia en odotellut lähes kahden kuukauden hyppytauon jälkeen.
Virhepisteitä en radoilta edes muista, mutta Calico oli ensimmäinen ei-sijoittunut, eli viides.





Sunnuntaina kisattiin vaikeaa mutkaa, jossa Calico yllätti kyllä todenteolla! Kuten olen aikaisemmin puhunut, on poika mennyt edelliset vaikeat kuudella/seitsämällä virheellä. Nyt se kuitenkin yritti todella upeasti jokaista estettä ja ensimmäisen kierroksen meni viidellä virheellä, josta yksi tuli korjauksista. Toisen kierroksen poika liitelikin jo kolmella virheellä, joista ainakin yksi oli silkka huolimattomuus virhe. Vaikkei poika sijoittunutkaan ollenkaan, olen hyvin ylpeä ja innolla odottelen tulevia ulkokisoja.


Hypyttelin huvikseni muutaman kerran eliittiä ja hienosti meni!



4 kommenttia:

  1. Hieno hyppy tuossa viimeisessä kuvassa! :)

    VastaaPoista
  2. Hyvä kalkkii! Ja kiitos seurasta, muista pysyy erossa sormista. >8)

    VastaaPoista
  3. Luuletko että kukaan uskaltaa lukee tätä postaust ku toi eka kuva on noi järkky...?!._.

    VastaaPoista
  4. Ihana calico :'3 Kivat messut oli :D

    VastaaPoista