sunnuntai 4. tammikuuta 2015

Haastetta pukkaa jälleen!

 

Hevosihmisenä päätin ottaa hevosihmisten blogiportaalissa heitetyn haasteen vastaan! Eli haasteen ideana on kertoa miksi oma lemmikki on juuri se paras. Päätin kirjoittaa Calicosta, se kuitenkin on mun elämää eniten kaneista varmaan muuttanut! Käykää toki tekin osallistumassa, haasteeseen pääsee tästä linkistä! Ohjeet löytyy sieltä :)

Calico on paras, koska se...


... osaa ottaa elämän rennosti

              
...ei lähde ulkona kauas minusta


... on hyvä hyppäämään



... on sopusuhtainen (melkein ainakin :D)

... on aktiivinen ja vauhdikas

... on seurallinen


... osaa hymyillä

... ei ole hermoheikko ja kestää kaikki hullut älynväläykset joita keksitään... :D


... on tutustuttanut mut uusiin ihaniin ihmisiin (sori kamut!)




 Eli tosiaan, syy miksi mä matkustan kesällä joka viikonloppu ympäri Suomea ja maksan itseni kipeeksi kuluista, on ihmiset ja kanit. Calicon ostettuani aloin käymään kisoissa ja tutustumaan täysin uusiin ihmisiin. Juurikin heistä on tullut mulle parhaita ystäviä, joihin voi luottaa ja jonka luona haluis käydä joka viikonloppu. Kaikki tämä on Calicon ansiota ja mä olen todella kiitollinen, että poika muutti just meille! Vaikka alussa saattoi olla vaikeeta ja yhteisymmärrystä ei meinannut löytyä sitten millään, oli kaikki vaiva todellakin sen arvoista. Voisi sanoa, että Calico on simply the best!


21 kommenttia:

  1. ^ sairaan söpö toi kuva susta ja calicosta :3!

    VastaaPoista
  2. Calicon hymy on maailman söpöin <3

    VastaaPoista
  3. En kestä tota vikaa kuvaa ootte niin söpöjä<3

    VastaaPoista
  4. Excuse me mut mitä ihmettä mä duunaan tossa yhessä kuvassa?? XDXD

    VastaaPoista
  5. Aika kaunis kuva toi viimine hei ;D Ei mut ihana calkki! :3♡

    VastaaPoista
  6. Tosi kiva postaus ja ihania kuvia! Ramora on muutes mun kanin, Raimon, sisko! :D Jos kiinnostaa voit käydä kurkkaamassa tätä poikaa: http://kaninpaivia.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho! Käyn toki ja liityn lukijaksi :) Ihan tuli mieleen yhtäkkiä, että Raimo taisi olla se jolla oli poikueen hienoimmat korvat!

      Poista